torsdag 1 juli 2010

Fy skäms!

Tja tja igen!
Jag skäms nästan över att ha slarvat så otroligt mycket med bloggen. Jag lovar att jag ska försöka bli bättre med att skriva. Jag antar att det händer för mycket annat just nu. Trots det har jag faktiskt tänkt många gånger att jag måste skriva här, o sen blir de aldrig av.
Detta blir inte något långt inlägg, ska nämligen snart ut och möta upp med min Socialsekreterare Maria. Vi ska iväg till Eslöv, jag har läkarundersökning där idag.
Än bor jag fortfarande hemma, på en luftmadrass. Fy vad lyckat. Hoppas att Maria hittar något annat snart. Mina förhoppningar ligger på Svanis igen, en eftervårdslägenhet där hade varit toppen! Sen får vi se om jag får som jag vill eller om de går åt skogen.
På tal om annat, fy vad jag älskar sommaren! Bada och sola, det kan inte bli bättre.
Jag var och badade i Ängelholm häromdan, jag och älskling och några till drog till stranden, och vattnet var underbart! Jag är inte den första som slänger mig i pluret med denna gången kunde jag inte hejda mig. Vi låg i länge, jag tror vi badade mer än solade. Jag kan inte prata för dom andra, men det är inte likt mig!
Ikväll blir det att åka till Ängelholm med Bella, där möter vi upp med Älskling och Carl, sen bär det vidare till Bion! Eclipse blir det och jag är uppspelt till max!
Nu ska jag dra mig ut och se om Maria är kommen!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar