onsdag 21 juli 2010

Tekniken är inte på min sida!

Jag hatar teknik! Verkligen hatar de! Ja, just nu iaf.
Inför flytten till lägenheten var mina föräldrar så snälla och köpte ett mobilt bredband till mig, felet är att det inte funkar, över huvud taget. Det står att jag inte har någon täckning, men när jag satte i simkortet i mobilen så hade jag full täckning. Trots detta åkte jag och pappa idag till Hyllinge där dem köpte det mobila bredbandet, och där sa dem att det skulle vara turbo3G täckning i hela klippans centrum, där jag bor. Så vi kom hem, instalerade om lite saker som dom sa till oss att göra, men nepp, de funkar inte! jag blir galen!
Inte nog med det, så är min mobil nu sönder. Teknik är verkligen inte min sak, allt bara slutar fungera!
Nu ska jag slänga mig på soffan och sura!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar