söndag 18 juli 2010

Droger & annat

Hade nyss ett intressant samtal med Noah. Måste säga att killen är otroligt smart!
Vi pratade om droger, alkohol och hur svårt det är att komma ifrån allt. Det krävs mycket styrka.
Men men, been there, done that, got the t-shirt. Verkligen trött på det när jag tänker efter.
Sen är det klart man vill dricka ibland, jag anser att just alkohol är okej, det är mänskligt att vilja ta en drink då och då, men det får vara i bra mängder. Att överdriva är inte bra, vad det än handlar om!
Imorrn ska jag tvätta. Det betyder att jag måste gå upp kl 8. Ush, Senare skalla jag och pappa till Eslöv. Få reda på test resultaten från adhd utredningen. Skönt att veta att man inte får en diagnos iaf.
Min älskade pojkvän är hemma från Öland nu med, glad över att han har haft kul, men det kom tydligen inte utan smärta! Får väl tycka lite synd om honom med. Känner dock att jag saknat honom något enormt! Får väll åka o hälsa på på tisdag kanske, för imorgon lär jag inte orka!

xoxo


1 kommentar: