fredag 2 juli 2010

Sjukt bra!

Tjena mittbena!
Bion igår var super, jag rekomenderar den starkt till er alla som inte sätt den!Den var värkligen spännande, jag spände mig så mycket att jag fick huvudvärk. Det blev bara jag och Danne igår, men det var mysigt, verkligen, riktigt nöjd med kvällen. Idag har jag mest tagit det lugnt, dock suttit i telefon mycket, men har äntligen fixat så jag får mitt studiebidrag för juni.
Imorgon åker jag iväg tidigt från Klippan till Osby. Spenderar natten på svanis. Ska bli riktigt mysigt. Under dagen ska vi vara vid lursjön och senare på kvällen åker vi till Kristianstad för att kolla på bio, och gissa vilken film? Jo, det blir att se Eclipse igen, men det gör inte mig något, får vi se om filmen är lika bra andra gången man ser den!
Nu ska jag ut och njuta av solen som är tillbaka!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar