söndag 25 juli 2010

Allt & inget!

Nu är det lilla som jag packat upp färdigpackat. Ush, jag är verkligen sjukt trött på att packa och packa upp, packa och packa upp osv. Men iaf så flyttar jag imorrn, det skall bli riktigt skönt!
Händer en del annat just nu med, som jag inte mår super av, men det är inget jag tänker ta här och nu, men jag hoppas verkligen allt löser sig!
Vädret är för jävligt! Vad hände med sommaren? Jag är definitivt inte brun nog för att sommaren skall vara slut.
Jag har kommit på att jag skall färga håret svart igen, jag är nästan 100 på det, jag kollade lite bilder och tycker att jag passar i det väldigt bra! tanken var ju att jag skulle sluta färga håret så min vanliga hårfärg skulle få chansen att komma tillbaka men helt ärligt ser det förjävligt ut just nu. Nae, svart skall det bli!
Eller vad tycker ni?


xoxo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar