måndag 16 augusti 2010

Skolstart!

Oj oj oj, här var det längesen man uppdaterade!
Allt är iaf i sin ordning, och lägenheten i Kristianstad är underbar. Det mesta i lägenheten är fixat o inrätt, men det är klart att det finns lite jobb kvar!
Skolan började idag, det var faktiskt ganska läskigt. Jag var inte alls nervös, förens jag satt på tåget, sen så kom nerverna. Rätt många man umgicks med där har ju slutat nu med, det är tur att vissa går kvar. Annars var det ganska lugnt i skolan idag.
Den nya klassen värkar bra! 7 stycken elever som ska läsa första året på gymnasiet i år, jag är inräknad i dem sju, hahaha, på min linje är vi två tjejer, men det ska nog blir bra! Det jobbigaste kommer vara pendlandet. Man får gå upp tidigt, kl sex var jag uppe i morse Idag var det okej, men det kommer nog kännas efter ett par veckor!
Nu har jag inte så mycket mer att säga om jag skall vara ärlig. Sommaren är slut, så nu får vi se hur hösten blir!

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar