tisdag 31 augusti 2010

tåg är (n)

Strul med tågen idag, och fy vad irriterande det är! Jag kom till skolan som vanligt, men på vägen hem var det strul. Vi fick sluta lite tidigare så jag trodde jag skulle hinna till ett tidigare tåg, men nej, jag fick sitta på en buss i lite över en timme istället för att komma till Hässleholm. Som tur var hade jag Ida med mig, så resan gick lite snabbare. Lite sång och skön musik och vips så var vi i Hässleholm.
Jag möte upp Jenna, umgicks lite, sen om Cakki, sen kom Malin, eller Alex, kommer inte ihåg vem som kom först, inte för det spelar någon större roll. trevligt hade vi iaf.
När vi skulle hem gick fortfarande inte tågen, så det blev buss då med, denna gången med Alex. Lite mer skön musik och sång, sen var man hemma i Kristianstad.
Sara är och tränar med Challe, så sitter och har lite ensamtid i lägenheten, väldigt skönt!
Jag skulle plugga matte men Cougar town är på tv så det får bli senare!

xoxo

gammal bild med minnen på mig och syster(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar