lördag 21 augusti 2010

utråkad & värme!

Det är så himmla varmt i mitt rum, och jag förstår inte varför. Elementet är inte på, fönstret är till och med lite öppet! Hahahaha, men de är inte bara här i rummet, jag har varit varm praktiskt taget hela dan. Gick runt o sa till klassen att jag var i klimakteriet! Det är klart jag inte är det, men vad gör man när man är riktigt varm utan anledning? Det är så otroligt jobbigt väder med, det gör inte saken bättre? En massa regn och klibbig fuktig värme, blöh! Samtidigt så blåser det typ kyligt, höstvindar eller vad man vill kalla det. Nae, nästan bättre att det blir höst snart, ska faktiskt bli mysigt att få gå rundor i varma stickade tröjor, ligga under filtar med en kopp te och bara njuta. Bara det inte fortsätter regna såhär så är jag nog ganska nöjd, man kan ju inte få allt som man vill. Tragiskt men sant!

Jag har tråkigt, o jag menar inte lite, men vad gör man en fredagskväll hemma i lägenheten? lite förslag tackar jag för, o nej, jag är inte dum, jag har bara redan hunnit kolla film, inte sugen på en till! Nu ligger jag här och lyssnar på flummusik som inte har något djup i sina texter eller något, men vad gör man inte för att underhålla sig själv!

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar