måndag 30 augusti 2010

sjuk och uttråkad

Nae nu har jag legat och varit sjuk hela dagen. Hur kan man bli så trött av att bara ligga? Orkar faktiskt inget annat, men jag är uttråkad som få. Jag pallar inte laga mat, vilket inte gör något, för jag är inte hungrig. Jag lär väl bli det sen vid 11 tiden istället.
Jag satte mig och skulle knyta ett till armband för en timme sen, jag gjorde runt 15 rundor, sen tog min ork slut igen, sen hamnade jag i soffan med massa kuddar och mitt täcke igen. Har jag inte migrän och feber imorgon, så går jag till skolan, då skiter jag i om jag knappt kan prata, men har jag tur har allt försvunnit tills dess.
känner att jag måste göra något, men vad kan man göra när man knappt orkar röra sig? Det blir väll att ta en cigg.
Nae nu måste jag på toa, hahahaha!

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar