söndag 29 augusti 2010

Precis som det är

Jaha, nu har jag tagit emot klagomål över att jag inte är aktiv här tillräckligt mycket, jag får väl bättra mig, men det är inte så lätt när man inte ens får igång Internet alltid! Men jag säger väl förlåt.
Helgen flög iväg, trots det har jag knappt hunnit göra något! jag har bara suttit i en soffa på svanis, o när jag inte satt där så satt jag och knöt armband, och den där engelska läxan, nej den blev inte gjord. Får väl sätta mig ner o göra det ikväll, men ush, vad komplicerat det skall vara!
Jag vill föresten tipsa om en sida om ni skall ladda ner låtar! http://listentoyoutube.com där klistar du bara in youtube länken från låten du vill ha, och den gör om videon till en mp3fil som man sedan bara kan slänga in på t.ex sin ipod. riktigt bra!
Nu sitter jag och funderar på vad fan jag ska hitta på till middag, men det lutar åt korvstroganoff. vi får väl se!

xoxo!


Armbanden, inte den bästa bilden, men endå


2 kommentarer: