söndag 4 juli 2010

Aouuuff!!!

Shit som jag är trött. Riktigt seg i kroppen.
Var på Svanis lördag - söndag, riktigt trevligt. Dock så blev det lite fel i lördags. Jag hade bett pappa väcka mig vid halv 9, för 4 över 10 skulle jag ta tåget. Hade allt gått som planerat hade jag varit framme i Osby vid tio i 11, men så blev det inte, för tio i 11 vaknade jag upp i sängen här hemma. Fy vad jag blev arg, rusade ut och gav pappa en ut skällning när han stod och snackade med grannen. Han blev såklart inte så glad över det heller. Det slutade iaf med att pappa skjutsade mig till Hästveda där dom från svanis var och badade. Så allt blev bra tillslut. På kvällen var det pizza och senare bar det av till Hässleholm där vi kollade på bio. Jag känner mig verkligen som världens lyckligaste flicka när jag tänker på att jag fått se Eclipse 2 gånger på bio nu. Kunde inte somna sen på natten bara. Jobbigt. Lär sova ruset av mig inatt.
Det blev föresten komplikationer på vägen hem med. Tåget var inställt, 1 timme fick jag sitta i Hässleholm innan nästa tåg kom. USH! Jag han inte mycket mer än att packa upp lite innan jag o Ariana bar oss iväg på upptäcktsfärd i Klippan för att hitta en sjö att bada i. Fan vad varmt det var att cykla. Vi kom fel ett antal gånger med. Men jag kan iaf skryta med att jag känner till varenda skog i Klippan nu! HAHAHA..
Vi kom iaf fram och fick äntligen bada efter många om och men!
Nu e jag heeeeelt slutkörd.
XOXO

Tanken var att jag skulle ta någon fin bild på mitt osminkade och slitna jag, men det blev inte riktigt bra, jag bjuder på bilderna endå!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar