söndag 18 juli 2010

Michael?

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro längre. Jag fick ett tips från en kompis om ett klipp på youtube som visar att michael jackson fortfarande lever. Det är ganska läskigt att tänka så. Att kungen av pop kanske fejkade sin egen död. Personligen älskar jag Michael, jag tycker han är en otrolig sångare, och efter att ha sett filmen this is it och the jacksons: an american dream börjar jag förstå honom som person med. Han har varit utsatt för otroligt mycket, han fick inte ens uppleva en barndom. Inget konstigt att allt slutade som det gjorde.
Om det nu är så att Michael fejkade sin död, klandrar jag inte honom. All press han hade på sig, som han alltid haft på sig, det är klart han tröttnar? Mja, lite att tänka på och jag rekommenderar starkt de två filmer jag nämnde tidigare. This is it handlar om hans sista dagar vid liv (om han nu är död), och den andra är en lånfilm om hela familjen Jackson, värt att se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar