fredag 2 juli 2010

Jerry Jerry Jerry...

Jag har sjukt tråkigt, så pass tråkigt att jag sitter och kollar på Jerry Springer. Då är det illa! Ewww, en tant är naken, hon e tjock, då menar jag inte lite tjock... Och killen är sjukt ful. Åh gud, tanten har ingen bh på sej! Nu är jag officiellt blind.
Killen har magrutor, men han är tjock, på något konstigt sätt, asså. Det är precis som dom sytt in huden så det ser ut som magrutor. INTE OKEJ!
Programmet måste vara jätte gammalt, men det visas fortfarande. Jag kan förstå varför dom visar beverly hills osv, men detta är ju inte normalt? Människorna värkar ju inte vara normala. Jag satt o tänkte på hur jag hade agerat i ett sånt program, om man nu hade haft en sån sjuk anledning som dom flesta på programmet har, men jag tror inte jag hade brusat upp som dom gör på programmet. Jag är ganska lätt irriterad, men detta är bara löjligt.
Det blev inget vettigt av detta inlägget.
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar