lördag 5 juni 2010

Tankarna bara försvinner

Det är så konstigt hur det kan vara så mycket jag måste tänka på när jag helatiden glömmer bort det. Jag borde vara deppig, eller orolig eller något, men nej, alla går vidare som vanligt! Ganska strange, men jag överlever. Blir inte att bo hos bror nu, socialen ville inte som jag ville, så ni får reda på vart jag och min packväska drar vidare så fort jag själv vet!
Fredag och lördag har varit sköna dagar! Utklädningen i skolan var riktigt kul, måste göra alla besvikna och säga att min kamera var död, så det blev inte bilder, tyvärr. Men ni överlever, tro mej. Skönt och varmt var det i fredags med, träffade upp med syster och vi drog iväg till K-stad, senare hem till henne. Mysigt mysigt! Fotboll på kvällen o allt var bra, lördagen (idag), spenderade vi på stranden, bilder på det finns, men har dock ingen usb sladd till mobilen, det kommer! Just nu får ni njuta av en nostalgi bild på mej och syster!



Blondin som man var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar