onsdag 2 juni 2010

HALLA HALLA!

ShaSha!
Dagen har varit sjukt underbar! Skönt väder o härliga människor. Tror faktiskt jag fått lite färg idag med. Helnöjd är jag.
Skolan idag var hur lugn som helst, lite matte på morgonen, men vi hade inte ens matte, så det var skönt. Dock snackade jag lite med Ola (matteläraren) om hur jag skulle göra med matteA kursen, om jag skulle läsa klart den under sommaren o tenta av den innan skolan börjar i augusti, men vi kom fram till att jag skulle lägga mycket energi på den nästa år istället, men samtidigt läsa lite matteB på sidan om då. Funkar nog hur bra som helst kan jag tro!
Jag var hos BUP idag med, adhd utredningen började, det gick åt helvete. inte kul, fifan! Jag blev riktigt sur ett tag, eller nästan hela tiden, blev inte klar med testerna, så fick en ny tid. Vi får se vad det leder till.
Efter det drog jag tillbaka till skolan och åt lunch, men stannade inte länge utan tog tåget med Jonna och Dennis till Hässleholm, där jag bytte tåg och träffade Jenna. Kristianstad var målet och en bikini till Jenna (halla halla). Det blev tyvärr ingen bikini men jag shoppade loss lite i alla fall och köpte ett par grymma solglasögon och en ny bh och ett par trosor! Sprang rundor lite i K-stad och träffade Martin, käkade och sprang rundor lite till. När vi inte orkade mer åkte vi tillbaka till hässleholm och träffade lite människor. Helt okej dag med andra ord! Men den har endå varit ganska underlig på något vis.
Nu blir det att chilla ett tag och se till att Danne är social med mej!
XOXO

Dålig cambild, men det får duga! vad tycks om glajjorna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar