måndag 18 oktober 2010

Trött

Allt är så jävla tråkigt, och folk bara ställer krav på en. Jag är stressad och trött, jag far från ena stället till den andra, hinner knappt vara hemma. Jag får ingen tid för mig själv, och jag får spel.
klockan är snart halv 12, o jag var uppe klockan 5 i morse för att tillfredsställa samhällets normer o krav, o inte fan kan jag sova nu, nej för klockan är halv tolv o jag sitter och pluggar, men folk tycker att jag är dum i huvudet, jag borde sova, jag som pendlar. Ja visst, jag kan lägga mig nu, men vad väntar mig sen? Arbetslöshet, komvux..?
Andra kräver att jag inte ska sova, att jag inte ska plugga, telefonen ringer i ett, sms, msn, fb och annat äckligt.
Allt gör mig spyfärdig


Men nej, detta bryr vi oss inte om, för imorgon, när jag sovit mina 3 -5 timmar, så åker jag hemifrån, med ett leende på läpparna och är samma vanliga Sandra som får alla att le och må bra, för det är vem jag är, för er.

1 kommentar: