måndag 11 oktober 2010

bihålsinflammation, eller ngt

Något sånt iaf. Tror jag, jag har så grymt ont, att jag knappt kan öppna ögonen, eller, jo, jag har juh dem öppna, men man kan jämföra känslan med en kroppsdel som sover, tänka att du lägger sjukt mycket press på den kroppsdelen. 1000 nålar typ?
Ja, så känner jag mig i ansiktet, speciellt höger sida, runt ögat.. Sjukt uppsväld är jag där.

Ligger kvar i Klippan då ja, kanske blir att gå till läkaren imorrn... Inget hjälper ju, o mamma som varit med om samma innan säger att bara penicillin hjälper. Sen är jag inte så sugen på de, men om mamma lyckas tvinga mig så, kanske jag blir frisk, annars blir jag de utan penicillin!

Kristianstad ikväll, antingen bara lite snabbt för att sedan åka hem till päronen igen, eller så stannar jag, men skola blir de inte förens jag är helt frisk!

xoxo

1 kommentar: