onsdag 13 oktober 2010

ÄCKEL!

Jag blir så grymt trött på alla äckliga snusk som finns ute på nätet.
Jag menar, hur hamnar dem där, på ens msn, mail, blogg och fb? Helt plötsligt är dem bara där och äcklar sig.
" Gillar du när man slickar din fitta till orgasm?"
Fick precis det skrivet till mig på msn, av någon jag aldrig träffat, aldrig pratat med innan, men han hade på något vis en då hamnat på där.
Men hur normalt är det, att fråga en totalt främmande människa om man gillar att bli slickad?
Ibland kan jag tänka att killar är svin rakt igenom, allihopa. Och egentligen, efter all kvinnoförtryck i världen , vem säger att jag inte har rätt att tänka så?
Nu är jag säkert bara förbannad, för jag har många bra killkompisar, o dem hatar jag ju inte..
Men någon gång får det vara nog!

xoxo
slänger in en blid, var ett tag sen känns det som!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar