söndag 24 oktober 2010

GREGER:D



Det här är stressbollen Greger :D Han är snäll, o gullig (H)




Idag har jag städat som satan! Och när lägenheten slutligen var kliniskt rent, så blev jag hungrig, o lagade mat, så nu är köket inte lika fint längre, o den där doften av rengöringsmedel, har ersätts med matos, eller vad det heter. Inte lika trevligt. Får väl köra ett varv med moppen ikväll igen :)Fas först ska Sarah komma ^^

Det är Gossipgirl på tv, o det är über bra! Sjukt längesen jag kollade på det, o de märks verkligen. Men det är en av de bästa sakerna med programmet. Hur mycket man än missar så förstår man nästan allt endå.

Jag vill göra något, men sammtidigt orkar jag inte, håller på med tvätten, eller, den är jag nästan klar med. Måste bara komma ihåg att hämta upp den ikväll, så det inte blir som sist, hahaha, kom på mitt i natten att tvätten var nere i tvättstugan , tummen upp för de!

xoxo

1 kommentar:

  1. Min pappa kollar oxå på gossip girl :p /Blanne

    SvaraRadera