fredag 15 oktober 2010

Dagens outfit


Sådär ja, sitter på tåget till Klippan igen, känns som jag far fram och tillbaka helatiden, men det ska endå bli kul att komma hem.
Helgen kommer antagligen bestå av ganska mycket soffliggande. På lördag skall jag till väla, äntligen in skaffa mig en vinterjacka, det är på tiden!
Kom ut idag ur lägenheten, o från fönstret såg det ut att vara ganska varmt ute, solen sken osv, men fan vad kallt det var. kan inte varit mer än 3-5 grader :(
Vad ska ni göra i helgen? :)

Jag börjar bli grymt trött på den här hemska förkylningen nu, eller, bihålsinflamationen. Nu har antibiotikan börjat kicka in, så nu går jag runt o snorar. Men jag slipper ha ont, o jag ser inte ut som quasimodo längre ;)

Jag har köpt en julklapp till mina föräldrar nu med! Den är lite fjuttig, så jag får se till att köpa något mer.
Har ni börjat handla in julklappar än? Något tips på vad man köper till föräldrarna?

Dagens outfit med btw!
xoxo

3 kommentarer:

  1. långt hår på benen på mej är inget att oroa sej över (aa

    SvaraRadera
  2. Köp triss lotter, funkar alltid ! (till föräldrarna) / Blanne

    SvaraRadera
  3. Du lutar lite åt vänster, är det per automatik :D? Jag vill osso känna han per automatik... hälsa!

    SvaraRadera