onsdag 6 oktober 2010

I Rymden finns inga känslor

Kanske stämmer, vem är jag att säga att det inte är så? I så fall, vill jag dit...

Kollade bio idag med klassen, grymt mysigt!

Försov min till skolan idag ( surprise surprise ), måste fan skärpa mig! Men vi hade sceniskt, där vi fick ljuga till det, sen bli filmade, ush, vet inte riktigt om jag vågar se den filmen.
Sen var det ingen idrott, så de vad mys uppe på internatet.

Sedan bar det iväg till lund, käkade på subway, för första gången! Sen bio med klassen, ja, gissa vilken? haha. Men bra var den, som fan! Blir dock inga bilder än från lund, var lite lat o hade inte kameran med mig, men ska se om några av mina sköna klasskamrater vill skicka lite bilder så kommer dem upp senare.

xoxo


Köpa?

köpa?

köpa?

köpa?
mest sugen på denna, men vet inte ;o

Som natten här har sätt allting
och stilla sjunger med...

3 kommentarer: