tisdag 5 oktober 2010

prov, kläder och vinter

Nu har jag varit sådär dålig på att skriva igen, men jag har ju en massa att göra helatiden! Så jag rår inte för det.
Haft en den prov nu på sista tiden, fick vg på rättskunskapen har jag för mig, sen tror jag att det bli ig på matten, tyvärr, o så blev det mvg på naturen, så jag är endå ganska nöjd, man ska ju inte klaga,men matten måste jag fixa, omprov, ush, jag hatar omprov, jag blir mer nervös inför omproven än för vanliga prov... Hur är det för er? O med matten får jag blackout, det är inte så att jag inte kan, utan att när jag sitter där med ett prov, o en speciell tid, o alla i klassrummet börjar droppa ut och bli färdiga, så blir jag stressad, tappar fokuset och sen går allt åt helvete, samma problem? Någon som har en lösning?

Jag köpte sjukt fina strumpbyxor i måndags, stickade svarta, dem är så mysiga, velat ha såna sjukt länge, o nu så är dem minna, i idag ( eller, enligt klockan igår) köpte jag en ny mössa, en svart, men jag får spel, hittar inte en sån rundhalsduk i svart eller cremefärgad. Blir lite småsur. Men jag ska hitta en! O så måste jag köpa en väska, eller jag måste inte, men jag vill ha, o vill jag ha, så ska jag ha! En vinterjacka ska man med hitta, men den får inte vara för kort, o inte för lång, o där är nog problemet. Sen vill jag har stövlar iår, så det skall med fixas inför vintern.

xoxo



1 kommentar:

  1. jag rkar inte läsa, du skriver för mkt ;oo ladda upp mer bilder :D !

    SvaraRadera