torsdag 14 oktober 2010

Nya skor!

Kan inte sova så länge som jag vill, ganska jobbigt, men jag skyller på att jag måste vakna kl 7 för att ta tabletten, sen kan jag bara inte sova lika länge efter det. Hahaha, något måste man få skylla ifrån sig på.

Sophia kom o höll mig sällskap igår, hon har klippt sig den jävlen, men det är fint. Nu kanske hon har håret nersläppt för en gångs skull, haha.
Hon fick för sig att jag skull locka håret på henne. De gick inte så jätte bra, nu när hon har så kort, men slänger in en bild på de!

Visst är hon cool ;D

Har totalt glömt bort att skriva att jag har köpt nya stövlar till vintern. Eller, jag fick dem, tidig födelsedagspresent av mamma, hon har lovat mig ett par till, men då ska jag nog ha ett par ankelbots, till lite festligare tillfällen ;)


xoxo



Skorna är svarta, nog bara blixten som får dem att se lite brunaktiga ut!

1 kommentar: