söndag 12 september 2010

Uppdatering av helgen

Aj aj. Inte uppdaterat här, men helgen har varit bra!
Fredagen spenderades med Challe hemma hos henne. Skräckfilmsmaraton var det! riktigt kul. En bra, som jag inte kommer ihåg namnet på, men den var spansk, och handlade om ett hus där det var barn som typ spökade uppe på vinden.
Sen såg vi en dålig med, hahha. Wrong turn 3, och fy vad dålig den var. Massa inavlade missfoster, men det var kul!
Igår var jag på Ikea med Sophia och Sara, snacka om jobb. Vi köpte så mycket att det inte fick plats i bilen, sen var det kaos, men till slut fick vi tag i ett släp iaf.
Jag håller på att byta rum, inte riktigt klart, men de får ni bilder på när jag är klar, men de är fint!
Idag blir det som vanligt Jersey shore med Challe, Sophia håller mig sällskap så länge!
Det var nog allt vettigt jag hade att säga.

xoxo

1 kommentar:

  1. wrong turn-filmerna är ju skitbra :o
    ahahah roliga iaf, fula saker :D
    Näästy, caps kor & lasse!<3

    SvaraRadera