tisdag 28 september 2010

Great!

Var hos Petra och Rickard igår, sov även där. Det var faktiskt sjukt trevligt! Barnen är juh så underbara, hade velat beskriva dem mer, men det finns inga fler ord än just det, underbara!

Idag har däremot inte varit lika trevlig, eller jag tycker inte det. Dagen har varit så sjukt meningslös! Jag kom till skolan halv nio ( endast för att jag sov hos familjen Widell, annars har jag sovmorgon), så orkade jag inte bara sitta av tiden fram till tjugo i tio, så jag följde med Ida på religion A, trots att jag redan är klar med kursen, så satt jag där o slumra till tills läraren, efter en halvtimme säger till dem att det är självstudier. Vi satt av tiden ute i sofforna, o nej, där fick Ida inte mycket gjort, jag var så uttråkad så jag störde henne en del (A)
Efter fikan skulle vi ha naturkunskap, prov på träd, o jag som kunde praktiskt taget alla träd, fick inte göra det jävla provet. Läraren var sjuk, fan vad lack jag blev. Så, ännu en lektion att bara sitta av, efter lunchen hade vi iaf datakunskap, o så fick vi sluta tidigare, spelar inte mig någon roll, jag fick endå vänta en timme på tåget. Börjar bli sjukt trött på att pendla.

HAHAHAH! Måste berätta om innan idag när jag o Ida var i afären! Jag behövde lite mejerivaror, men både jag och Ida fick för oss att månad 10 är augusti, så vi trodde ju att allt var gammalt, så både hon o jag blev ganska förbannade, o jag fick praktiskt taget spel, o jag lixom nästan skrek ut att allt var gammalt, o folk gick förbi kollade på varorna o la ner dem i sina korgar. När vi senare kom på att 10 faktiskt är oktober la vi märke till hur alla stirra på oss som om vi vore dumma i huvudet, lagom pinsamt.

För övrigt idag har jag hunnit grundstäda hela lägenheten, tvättat, saltrostat pumpa kärnor, umgås med Sara och Challe och även piercat örat.

Nu är jag helt slut i huvudet, imorgon har jag egentligen sovmorgon men nej, jag måst ta tåget redan tio i sju! Jag har möte på BUP med skolan, ska bli sådär roligt....

xoxo





ni måste kolla! vi e så jävla grymma jag o Challe, Sophia filmar ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar