lördag 25 september 2010

Back on track!

Hej hopp din fula snopp!
nej men fy.
Jag har skippat bloggandet ett tag, men är nu tillbaka under tvång! Min syster började klaga o då får man snällt börja skriva igen.
De känns som en evighet sen jag skrev sist, men kan egentligen inte vara mer än 1 - 2 veckor.
Under tiden har jag hunnit leva livet, gjort saker snälla flickor inte får göra (...) Och jag trivs! Något enormt. Samtidigt som jag inte är på topp, o minsta lilla kan göra mig fly förbanad, så känner jag att en sten har lyfts från mina axlar, o generellt sett, så mår jag bättre.
Ligger i soffan hemma i Klippan just nu. Lägenheten är tyst o alla sover, förutom jag, för jag tycker om att sova på dagen.
Imorrn följer jag med mamma och pappa till Bjärnum. Dem har köpt ett hus där, igen. Men jag klagar inte, då slipper jag iaf sova på soffan när jag är på besök!

xoxo





1 kommentar: