onsdag 8 september 2010

Mat, Idol och annat trams!

Det blev att käka ute idag med töserna en då, o gott var det! sen handlade vi, men det är klart man glömmer något, o gissa vad jag glömde?
Jo, fylla på kontantkortet! Blir lite småsur över det faktiskt. Ja ja, en ny dag imorgon!
Sen bar det av hem till mig, Challe var dock tvungen att åka hem först lite snabbt till Daisy.
Hon skulle egentlige tagit med Daisy till mig sen, men hund stackaren ville inte hoppa på bussen, så Challe fick gå hem med henne och ta nästa buss själv. Synd, hon missa hela Idol!
Hahahaha, fan vad jag älskar idol, så sjukligt kul. Men ni som såg det? Hon bruden som hade vaknat upp en dag o så va de något med hennes ena stämband så hon inte kunde prata. Hade hon bara ett stämband nu?
Efter idol drog vi igång fredagen den 13, ush. Jag borde inte kolla skräckfilmer, men jag kan ju inte motstå!
När jag senare skulle följa Challe till bussen fick hon ringa mig, jag vågade nämligen inte gå hem själv senare.
Bytte läpppiercing nu ikväll med. Den vita åkte i igen. Det var sjukt svårt att skruva av kula, älskling skruvade på den sist, så jag skyller på honom. Men fy vad konstigt det känns med en metallstav istället för plast!
Nu ska jag nog försöka sova, blir att va hemma imorgon med, mår inte så mycket bättre, snarare sämre.
Natti!

xoxo




Älskar denna bilden på mig och Sophia från förra vintern. Den är riktigt härlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar