tisdag 7 september 2010

Sjukling? - JAVISST!

Nu sitter jag här igen i soffan, och är sjuk. Jag förstår inte vad det är för fel ;o
Igår sprang vi ifs 2 kilometer i skolan, o jag har ju nyss varit sjuk, så de är väl ett återfall. Dumma Sandra!
Käkade nyss. sjuk som jag är blev det bara en macka, men allt för lite energi.
Planerna var ju att jag och Challe , och kanske Sophia skulle dra ut och käka idag, men vi får se hur det blir! det hade ändå varit gott.
Lisa kommer senare vid tre tiden med halstabletter och alvedon till mig. Känner mig något bortskämd, men klagar det gör jag inte.
Dessutom känner jag att jag hade behövt handla! Jag har druckit så mycket te att nu har jag ingen mjölk kvar.
Föresten har jag fortfarande inga pengar på mobilen, så det hade varit skönt att komma ut och fixa det med. Vi får se vad som händer i eftermiddag!


Charlotte o jag på malmöfestivalen, haha!


Charlotte o jag på malmöfestivalen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar