torsdag 30 september 2010

för vad det är värt

Siken jävla dag!
skolan var iofs bra, men jag har varit så trött o sliten, jag skäms för att säga de, men jag till och med somnade på teatern i dag! Missade säkert hälften. Men det jag såg var bra iaf. Jag kommer inte ihåg vad den hette, men det var på momsteatern iaf, eller något. Var där med skolan, så imorrn har jag lite kompledigt. Jobbigt nog har jag svenska på morgonen, men känns lönt att lägga ner mer tid på pendling än skolan imorrn, inte direkt. Men de som skall göras skall göras!

Jag har bestämt mig för sidecut nu, men det får bli systers jobb, o ja , det bestämmer jag nu!

Jag tror jag hade kunnat leva på chailatte! Det är så sjukligt gott att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Tillät mig själv att köpa en idag när vi var i Malmö, ohhh, nästa farligt gott ju!

Det var så mycket mer jag visste att jag skulle skriva, men kommer inte ihåg, hmm.

xoxo


challe!

Så jävla kul med Sophia o Challe har jag, älskar er tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar