söndag 26 september 2010

Klippa sej kanske? Fast Nae

Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people Sharing all the world

fått dille för John Lennons imagine, så sjukligt bra, o fin.
Varit och kollat på huset i Bjärnum idag. Mamma och pappa ska ju flytta tillbaka nu, fast till ett annat hus.
Fint hus faktiskt! Helt okej. O de är en jättestor trädgård som min lilla älsklings hund kan få springa i! Nog det jag är mest glad över.

Kom hem vid sju tiden, han träffa på Jennifer med, när jag steg av tåget här i K-stad. Helt sjukt, inte träffat henne på säkert ett år!
Snacka om att hon har klippt sig fint, har lust att klippa av håret igen, men nu är det ju nästan långt! måste motstå frestelsen.
Städade undan lite när jag kom hem, sen kom Challe, då blev de mat och jersy shore, som vanligt;D

Måste nog sova snart, skola imorrn, sen på eftermidagen blir det att åka till Höör, träffa Petra, Rickard och barnen.
Ska faktiskt bli trevligt.
Men jag är oxå så smart så jag bokar in mig på yoga imorrn, men jag var duktig och avbokade, men fan, är endå sugen på att träna lite.
Men bokade in mig på step på torsdag, o yoga på lördag! Oh ;D

xoxo

ignorera mitt födelsemärke...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar