lördag 4 september 2010

sova bör man annars dör man

HEJ HOPP!

Jag är trött;o
Jag måste plugga ;o
Jag orkar inte (A)
Så jag bryr mig inte, kommer en ny dag imorgon.
Kollade på Dantes Peak nyss, helt okej film, man kan väll inte säga att den var bra, men nerverna var igång, hahaha. Nu sitter jag här, som jag typ gjort hela kvällen.
Jag sov bort hela dagen, inte bra, fy Sandra. Jag var uppe vid 9 tiden, åt frukust, sen somnade jag om igen, vaknade vid halv fem tror jag. Jag är hemma i Klippan föresten, om jag glömt berätta det. Men imorgon blir det tillbaka till Kristianstad, ska bli skönt att komma hem, sen på kvällen klockan 20 kommer Challe till mig. Vi ska inviga 2 säsongen av Jersy shore, o ja, jag är allvarlig.
Nu ska jag bara ta det lugnt, nörda mig framför fb en aning, sen ska jag nog sova!

xoxo

en cooling bild från sommaren när jag iaf hade fått lite färg! Nu är man blek :)

2 kommentarer: