lördag 13 november 2010

YES! :D

Kommer nog dö av trötthet om jag inte går och lägger mig nu. Håller på att falla ihop. Dagen har varit lugn, men ändå hektisk. Har ingen aning om hur de blev hektisk, men det är känslan jag fick bara.

Blev så glad över att Elin åkte ut från idol idag! ÄNTLIGEN är allt jag har att säga! Hon var så tråkig. Eller, hon blev bara tråkigare och tråkigare. Hon liksom förändrades inte ett skit. Från början var hon så intressant, och annorlunda och grym. Nu så var man bara trött på henne.
Tyckte ni rätt person åkte ut ? vem vill du ska åka nästa vecka?
Själv tycker jag det är Minnahs tur. Sen börjar det faktiskt bli lite svårt. jag bara favoriter kvar om hon åker ut, jobbigt ;ooo

Imorgon åker jag till syster. Vi ska fira min födelsedag eller något. Men det ska bli mysigt iaf!
bjuder på nostalgibild på mig och syster. Säkert sen sjuan eller något!

1 kommentar:

  1. Alltså, det är inget val som alla gör, det är bara jag för mina egna pengar. Väljer jag inte kan jag få vad som helst. Jag vill inte att vem som helst ska ta hand om mina pengar. JAg är rädd om dom^^

    SvaraRadera