söndag 14 november 2010

Underbara förebilder


Det måste ju fan vara det värsta programmet som sänds på tv, fast kungarna av tylösand är ( var? Sänds det fortfarande?) Men sådana program över huvud taget? Paradise hotell, big brother? Programmen går endast ut på att de stackars programdeltagarna ska dricka så mycket sprit som möjligt och sedan göra sig till totalt åt löje för folk som sitter och gottar sig i det.
Jag kollar på det, jag ska inte säga något annat, för visst är det kul att se dem göra bort sig själva? Men det är synd om dem. Dem får leva med det resten av livet.
Tar Jockiboi från kungarna av tylesand som ett exempel. Tänk så mycket publicitet han har fått efter programmet? Och det stormtrivs han med. Men tänk honom om några år, när han har skaffat familj och barn. Antagligen är han bortglömd inom kändisvärlden, och är han inte det, tänk vad barnen kommer säga. Pappa, varför är du känd?
Jo jag söp mig full på svensk tv, hade sex med folk jag inte kände framför kamera och hela Sverige satt och kollade på!
Vilken underbar förebild!

1 kommentar:

  1. It´s showbizz, dem får fylla sig själva när dem skriver på ett kontrakt. Sen så är de det svenska folket som där är fel på. Men som sagt så är det underhållande. /B

    SvaraRadera