torsdag 11 november 2010

mat efter sex?

Jag blev så grymt hungrig ett tag, så jag lagade nudlar, och åt, o nu mår jag illa. Orkade inte ens äta allt. Fy fan, måste resa mig och diska snart, men först ska jag låta maten sjunka ner, haha!

Det finns två anledningar till varför man inte ska äta efter 18.00.

1. man rör sig inte lika mycket, så kalorierna förbränns inte och det kan resultera i viktökning
2. man blir så grymt mätt på något sätt, det är så man mår illa av bara lite!

Hade behövt städa, eller inte städa, men plocka undan lite. Men jag är sjuk, så jag låter mig själv vara lite slapp med det.

Var btw hemma i Bjärnum idag, konstigt det känns att inte säga hemma i Klippan, haha. Men ja, iaf. Mamma fylde år igår, så hon fick sin present. Grattis i efterskott igen mammi!
Sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde, men hela dagen gick åt, somnade en timme, det vet jag.

Inte på världens bästa humör, och jag behöver gå till skolan, men jag orkar inte vara sjuk. Får se hur jag gör imorrn!

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar