lördag 20 november 2010

Allt jag kan

Jag lyckas alltid ha dåliga uppdateringar dem helgerna jag är hos mamma och pappa, det får ni ursäkta mig för. Men det finns alltid massa att göra, fast man aldrig planerar något egentligen.
För att ni nu ska veta vart jag tar vägen ;

Idag är vi i Bjärnum, min bror kommer. Vi ska fira min och mammas födelsedag. En vecka senare men alltid något. Pappa är iväg och hämtar smörgåstårtan ;) Ska bli sjukt gott, dem ville ha vanlig tårta men jag sockerstrejkar ju så där blev det nej!

Imorgon åker vi nog iväg till Hbg, Pappa vill till biltema och mamma och jag är sugna på IKEA. Såg nyss att dem behöver en ny tvättkorg, man kan ju köpa en till dem där, och säga att det är till mig, sen kommer julafton ;D
Efter det blir det en snabb visit till den gammla lägenheten i Klippan. Sista gången man är där antagligen.
Sitter på mammas dator. Grymt gammal bild på mig ;ooo

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar