tisdag 9 november 2010

Just the way it is

Hej hopp, här var det dåligt uppdaterat, har nog inte haft tid, eller så har jag det, men inte pallat.

Varit en fin dag. Kom upp i morse i tid o allt, sen så hinner jag endå inte till naturkunskapen.
Några brudar på tåget hade inte köpt biljett, sen ville dem inte böta, o dem gav inte ut sitt personnummer osv, så det blev en polishistoria av det hela. Polisen hämtade dem i Hässleholm, lyckat(Y) Så jag han inte till lektion, o jag hade ingen tändare så kunde inte röka förens jag var i skolan, där Alex räddade mig.

Jag är, som vanligt sjuk, så det blev ingen data heller, utan det blev soffa, o mys med töserna. Mycket trevligt!

Syster är på väg hit, stackarn har blondering i håret och dem har stängt av vattnet i Hässleholms kommun. Tycker riktigt synd om henne, så hon får komma hit.

Det var sammanfattningen!




Sommarbilder, I LOVE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar