måndag 6 december 2010

21.57 skandal efter skandal!





Jag kanske är helt efter i bloggvärlden, men har ni läst/hört om Nemo, han är tydligen åtalad för att ha haft sex med minderårig.. Illa som fan måste jag säga, men efter dem orden står i varje fall jag ganska mållös. Jag vet inte om jag är chockad eller om jag bara väntade på att något skulle komma fram, för vi vet ju alla hur han är.
Trots detta ( som faktiskt gör mig ganska upprörd ), så tycker jag om Nemo. Han är på något vis ärlig i all sin omogenhet. Helt okej!




Har funderat på att byta till myshowroom.se. Fast jag vet inte. har haft blogspot hela tiden. Vore konstigt att byta, men det kanske är dags för en förändring, eller?

På tal om helt annat så har jag knarkat te idag, jag får helt enkelt inte nog. Jag har nog druckigt otänkbara många koppar. Kanske bra, får nämligen inte i mig mat, dålig i magen som jag är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar