onsdag 8 december 2010

20.53 Jag lyckas alltid

Tillbaka efter en heldag ute i kylan, eller ja. Nästan.
Teater var så otroligt rolig! Kan rekommendera den starkt för alla! Det är en barnteater med skit samma! Barnasinnet lever kvar;D
Efter teatern blev det Malmö shopping med tjejerna, ja, och HANNES:D Fast han är en av oss:) Han säger det själv;D
För mig blev det inte så mycket shoppande, pank som jag är för tillfället, men jag kom in på myrorna, och jag hittade fan en tröja! Jag är inte mycket för secondhand, men den tröjan kunde jag inte motstå. Ett fynd som fan. Fick låna pengar och nu är den min! Tog en bild som jag skulle lägga upp men tror ni inte kamerahelvetet dör direkt efter jag tagit bilden? Lovar att lägga in en bild på den så fort jag fått tummen ur röven och byta batteri på kameran:)

Utvecklingssamtal har jag med hunnit med. Det var som förväntan, men får helt enkelt ta tag med de till våren. Det var iaf ett uppvaknande så ska se till att plugga lite nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar