måndag 6 december 2010

18.19 kisse....


Nu är jag där igen... Men jag kan inte hjälpa det.
Kissie, Kissie, Kissie... Det här med naken bilden på bruden nu då. Okej, fejk, eller inte fejk. Hon säger själv att det är hon på bilden, och vem tvekar egentligen på det? Hur som så säger hon även att hon faktiskt har underkläder på sig. Ja, ni fattar. Hon gör det asså för pr, men, endå. Är det verkligen så trevligt när man hamnar på nätet naken? Sagt det innan, säger det igen och jag känner mig som en moralkärring! MEN TÄNK PÅ FRAMTIDEN!
Jag tycker lite synd om henne, jag hade inte velat att det hade gjorts en bild på mig utan underkläder. Jag har t.ex lagt ut en bild på mig i underkläder på bloggen, och jag vet att det kan vara illa, men med tanke på hur populär min blogg är ser jag ingen anledning till att vara rädd för att någon hade fått för sig att göra om bilden. Men en person som Kissie måste ju tänka steget längre. Jag skiter fullständigt i om det är ett pr-trick eller inte, men så jävla dum är man inte...

Vad tycker ni om min nya header på tal om annat? :)

1 kommentar:

  1. HAHAHA! Har du sett bilden ? Hon säger den är fejk! Jag tror knappast en sån smal tjej har bullfitta & kolla pattarna, den som gjorde om bilden failade ganska totalt med olika storlek på dom, den är inte äkta (:

    SvaraRadera