tisdag 11 maj 2010

Oh no!

Eh Eh!

Nu jävlar blir det plugg kan jag lova!
Imorrn är det redovisning i matten, och jag är inte klar! inte bra inte bra. Blir att fixa med det lite nu!
Imorgon är det sista dagen i skolan innan lång helgen! Fy vad skönt det ska bli! jag åker hem till syster till på fredag, det gillas (Y)! Senare under helgen åker man till älskling!
Jag måste dock se till att få lite ledigt i schemat, 100 år sen jag var o besökte töserna på svanholmen! Måste ske snart igen! Saknar dem, o jag har en känsla av att dom saknar mig :D
För övrigt vill jag bara säga att kylan som är just nu uppskatas inte av mig! Sommar och sol är vad jag vill ha, vi är ju faktiskt inne på maj nu! Käns ganska trist att behöva gå rundor och frysa!
Har för mig att någon sa till mig att nu efter vulkanutbrottet så kommer sommaren bli mycket kyligare än vad man trott innan. Sorgligt, men det låter som det kan stämma.
Nu blir det läxläsning!
XOXO



Fick bli en bild sen svanis tiden! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar